tisdag - emma

hej alla.
kom hem från skolan precis,  den var väl inte så jätte bra.

lindade nyss foten, så jävla klantig som man är så halkar/snubblar man i en stentrappa utanför hallen. fick en lätt stukning i höger foten, värsta röda märket på vaden på vänster ben, skrapa upp knät på höger knät och på båda händerna. som tur började det inte blöda men nära på knät. nu gör det skit ont i foten bara men jag är van, har gjort de så många gånger.
just nu är jag med jennifer och vi ska plugga till no provet. åh det är så nice imorn, vi börjar 9.55 tror jag, så jäkla härligt med sovmorron fast vi har fått en hemuppgift -.-'
men ska linda om foten om ett tag så jag skriver senare.

puss o kram  emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0