måndag agaiiiiiin

tja alla glada

skolan va skön, bara chill lektioner. innan matte lektionen så satt jag vid en bänk och snackade med jennifer. här är allt vi snackade om;

jag: va mörkt det är, kan du tända lampan jennifer?
jennifer: amen vart gör man det då?
jag: på en knapp antar jag.
jennifer: det är ju bara en lampa som är påtänd.
en rolig lärare går sakta förbi. han hade hört vad vi sa innan.
läraren: men det är ju klart, vi jobbar ju svart!
jag&jennifer: HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA!

fattade ni ? (A) shett vad vi garvade. 

sen på hemkunskapen gjorde vi mat från judendomen, buddhismen och hinduismen. vissa saker var faktiskt ganska gott men vissa saker smakade balle. men bröden var så jäääkla goda, man vart så galet mätt av allt. först soppa från öö.. judendomen eller buddhismen, sen nån potatis blandning med någonting från hinduismen med bröd, sen va det något till. men det var gott.
snart ska jag dra, måste plugga inför no provet på torsdag. kan nästan allt på G-delen men VG/MVG fattar jag inte ett piss på så... sen ska jag troligtvis ut och springa en liten runda. annars ska jag nog plugga vidare eller dra ut med kompisar eller nåt,

hallå ;O ni är så  tysta, skriv lite saker i kommentarerna!  fråga , dra roliga historier!  något kul :D

ha en skönt måndag / emma

ps. jag saknar min mikaela mestaste fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Chrippe

haha haru ens smakat balle ?!? :O



jk lol!

2009-05-14 @ 22:17:00
Postat av: emma

nope

2009-05-15 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0