Haha beroende!

JAG ÄR BEROENDE AV DISNEY LÅTAR! jag har suttit hela morronen och lyssnat på lejonkungen,aladdin och alla dom där. aja inte så spännande men ändå haha. Men som bloggen heter musicffreaks, ja jag och emma är ju musicfreaks men jag är mkt mer fotbollsfreak. men de är ju inte emma så för att namnet skulle passa för båda blev de musicfreaks. först skulle den heta merfantapucko.blogg.se men de gick inte fast det var ledigt så stog de att de inte va de? ähm.. fett konstigt .  

 men nu ska jag ut och spela fotboll. / macann




                 säg gärna som kommentar vem som är den bästa fotbollsspelaren som ni tycker? min är helt klart ronaldo


               Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0